divendres, 22 de maig del 2020

2nd A, 2nd B & 2nd C: Reviewing the 5 senses

Good morning!😄

We are great! How are you?

Last day we reviewed the body parts. Not it's time to review the five senses!
(El darrer dia vàrem repassar les parts del cos. Ara és l'hora de repassar els cinc sentits!)

I can see with my eyes.
(Puc mirar amb els ulls)
I can hear with my ears.
(Puc escoltar amb les orelles)
I can smell with my nose.
(Puc ensumar amb el nas)
I can touch with my hands, fingers and skin.
(Puc tocar amb les mans, els dits i la pell)
I can taste with my tongue!
(Puc tastar amb la llengua)



Now that you remember the senses, try to do the activites.
(Ara que ja recordes els sentits, intenta fer les següents activitats.)
My senses, an interactive worksheet by carmenrfe
liveworksheets.com

Five senses, an interactive worksheet by Ikhlas
liveworksheets.com



So... let's finish with a memory game!
(Per acabar, juga amb el memory game!)


  

Per entregar la feineta, mirau el tutorial AQUÍ.
TENIU FINS EL PROPER DIMECRES 27 DE MAIG PER ENTREGAR LA FEINETA DE LA FITXA!
If you need to contact your teachers don't hesitate to contact us on
mavargas@fassers.org
fcrespi@fassers.org
Si necessitau contactar amb els vostres mestres no dubteu en fer-ho a
mavargas@fassers.org
fcrespi@fassers.org

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada